Sabtu, 24 Disember 2016

Jafri janji lebih berbisa

 
SKUAD B-22 negara berlatih ketika hujan di padang MSN.

Kuala Lumpur: Penyerang skuad Projek Sukan SEA 2017, Jafri Firdaus Chew mengakui bersedia untuk tampil lebih ‘tajam’ apabila berdepan barisan Bawah-22 (B-22) Bahrain buat kali kedua di Stadium UiTM Shah Alam, petang ini.

Selepas gagal membantu skuad kendalian Frank Bernhardt mencapai kemenangan pada aksi pertama di Stadium Shah Alam Selasa lalu, penyerang Pulau Pinang itu berjanji untuk memastikan namanya terpahat selaku penjaring.

“Aksi sebelum ini kami beraksi baik dengan banyak peluang terhidang namun gagal menterjemahkan kepada jaringan.


“Kecewa memang ada tapi saya tekad untuk menebus kesilapan itu dalam aksi kedua bertemu mereka esok (hari ini) dan berharap jurulatih dapat menurunkan saya.

“Dalam latihan dua hari ini, Alhamdulillah saya berjaya baiki kelemahan dan berharap ada jaringan gol dapat dilakukan. Namun sekiranya rakan lain lebih berpeluang untuk menjaringkan gol, sudah pasti saya akan membantu asalkan kami meraih kemenangan,” kata kepada Arena Metro, semalam.

Pada aksi persahabatan antarabangsa pertama sebelum ini, kedua-dua pasukan terikat tanpa jaringan biarpun jelas pasukan muda negara menguasai hampir keseluruhan tempoh perlawanan.

SUMBER-Artikel ini disiarkan pada : Jumaat, 2 September 2016 @ 7:34 AM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan