Sabtu, 14 Oktober 2017

Separuh akhir di Stadium Petaling Jaya



ARKIB : 27/08/2007

KUALA LUMPUR – Venue dua perlawanan separuh akhir Pestabola Merdeka yang akan berlangsung hari ini, diubah dari Stadium Shah Alam ke Stadium Petaling Jaya.

Pegawai Media Sekretariat Pestabola Merdeka, Abang Zulkarnain Abang Abdu Rahman berkata masa kedua-dua perlawanan itu bagaimanapun tidak berubah.

Perlawanan Myanmar menentang Zimbabwe akan berlangsung pada pukul 6.30 petang manakala pertemuan dua negara jiran, Malaysia dan Singapura akan bermula pada pukul 8.45 malam.

“Tiket bagi kedua-dua perlawanan separuh akhir yang berharga RM20 akan mula dijual di Stadium Petaling Jaya, bermula 10 pagi esok (hari ini),” katanya.

Pada perlawanan kelmarin, Malaysia yang diwakili skuad bawah 23 tahun layak ke separuh akhir setelah menewaskan Lesotho 4-0 di Stadium Petaling Jaya, bagi muncul naib juara Kumpulan A di belakang Myanmar yang mengatasi Laos 1-0 pada perlawanan di Shah Alam.

SUMBER-Artikel Penuh: http://ww1.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2007&dt=0827&pub=Utusan_Malaysia&sec=Sukan&pg=su_03.htm#ixzz4vU5c0Dvg
© Utusan Melayu (M) Bhd

Tiada ulasan:

Catat Ulasan