Sabtu, 8 Disember 2018

Aidil Zafuan, Safawi Rashid, dan Syazwan Andik dijangka tidak


Aidil Zafuan, Safawi Rashid, dan Syazwan Andik dijangka tidak
Aidil Zafuan, Safawi Rashid, dan Syazwan Andik dijangka tidak dapat bermain pada perlawanan akhir Piala AFF menentang Vietnam, di Stadium Nasional Bukit Jalil, minggu hadapan selepas mengalami kecederaan.
07 Disember 2018 7:21 PM

KUALA LUMPUR 7 Dis. - Penyerang Harimau Malaya, Safawi Rashid menyertai dua lagi rakan sepasukannya untuk menjalani sesi pemulihan selepas mengalami sakit di bahagian belakang akibat dirempuh pemain Thailand ketika beraksi dalam separuh akhir kedua Piala AFF, Rabu lalu.

Ketua jurulatih Harimau Malaya, Tan Cheng Hoe berkata akibat daripada rempuhan tersebut, tahap kecergasan Safawi perlu dipantau begitu juga dengan dua lagi rakannya.

"Aidil Zafuan (Abd. Razak) masih belum cergas 100 peratus begitu juga dengan Syazwan Andik dan terbaharu Safawi mengalami sakit belakang badang selepas dirempuh oleh pemain Thailand Nombor 11 (Mongkol Thosakrai)," katanya. - UTUSAN ONLINE
SUMBERArtikel Penuh: http://www.utusan.com.my/sukan/bola-sepak/aidil-syazwan-safawi-alami-kecederaan-1.800993#ixzz5Z6VOaWFJ
© Utusan Melayu (M) Bhd

Tiada ulasan:

Catat Ulasan