Rabu, 26 Februari 2014

Nazmi Faiz azam rebut kesebelasan utama

PETALING JAYA - Mohd. Nazmi Faiz Mansor akan terus memberi saingan sengit untuk mendapat tempat dalam kesebelasan utama Harimau Malaya.

Pemain PKNS berusia 20 tahun itu melihat persaingan merebut tempat bersama pemain senior lain dalam skuad kendalian Datuk Ong Kim Swee bukan suatu masalah buat dirinya , malahmenjadi pembakar semangat untuk terus bekerja keras.

"Bagi saya tidak jadi masalah siapa pun yang berada di atas padang, saya akan beri saingan hebat.

"Tidak kira sama ada saya masih muda atau baharu, saya akan beri yang terbaik semasa sesi latihan dan perlawanan sekiranya diberikan peluang," katanya semasa sesi latihan Harimau Malaya di Wisma FAM, Kelana Jaya semalam.

Skuad kendalian Kim Swee akan bertemu Filipina, Sabtu ini dalam aksi pemanas badan terkahir sebelum bertemu Yaman dalam perlawanan kelayakan Piala Asia 2015 pada 5 Mac ini.

Nazmi juga berazam untuk memberi persembahan terbaik sekiranya dipilih menyertai pasukan pada pertemuan menentang Filipina.

"Kalau diberi peluang saya akan beri persembahan terbaik untuk membantu pasukan mencipta kemenangan," katanya.

SUMBER:Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Sukan/20140226/su_06/Nazmi-Faiz-azam-rebut-kesebelasan-utama#ixzz2uQU5B77m © Utusan Melayu (M) Bhd

Tiada ulasan:

Catat Ulasan